Klacht melden – Huisartsenpraktijk Tuna-Tüzün – Zeist
Laan van Vollenhove 20 A 3706 AA Zeist Tel:030-6954956
Header afbeelding

Klacht melden

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Als u onverhoopt een klacht over onze praktijk heeft, stellen wij het zeer op prijs, dat u dat met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. In dat geval vragen wij u om onderstaande Klachten formulier in te vullen en door te sturen of bij doktersassistente af te geven. Zodra wij uw Klachten Formulier ontvangen hebben, proberen wij uw klacht zo snel mogelijk afhandelen. Hiervoor nemen wij contact met u op en maken een afspraak om het te bespreken. Wilt u hiervoor uw telefoon nummer vermelden om u kunnen bereiken?

Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van SKGE. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord